【#自由風自由Phone】南丫海難事隔十一年終可召死因研訊
2023-07-27

【#自由風自由Phone】南丫海難事隔十一年終可召死因研訊

2012年的南丫海難,奪去了39條命。家屬一直爭取召開死因庭,以找出事件真相,惟遭高等法院原訟庭駁回。事隔十一年,上訴庭在2023年7月26日裁定,家屬上訴得值,下令為其中兩名死者召開死因研訊。

有份入稟的家屬梁淑玲在《自由風自由Phone》中說:「我地心入面只諗住一樣嘢,就係搵到幾多得幾多。等左十一年,由本來一塊拼圖都無,而家起碼有個 hope, 可以搵得返個真相」。她又說,不清楚這個拼圖有多大,有多難拼砌,因為這涉及許多利害關係人,包括海事處、船公司、港燈、造船公司、驗船機構,以及警方和消防等。「我好希望佢地可以憑良心然後行出嚟,知無不言,言無不盡。」

南丫海難事隔十一年,可能有些人已經離世,梁淑玲說,希望「搵到幾多得幾多」,還死者一個交代。



【自由風自由 Phone】

香港電台第一台FM92.6 - 94.4

星期一至五 17:00-20:00

主持:陸宇光、陳燕萍、梁家永、李家文、李志堅、楊立門、戴希立、林緻茵、何鉅業、潘永祥、林雲峯、李立峯、麥嘉晉、何建宗

監製:陳燕萍

專題分類:新聞熱話

最新專題